1. Home
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kā rīkoties, ja nepieciešama meistara vizīte?

Kā rīkoties, ja nepieciešama meistara vizīte?

Lai konstatētu meistara vizītes mērķi un nepieciešamību, Jums vispirms jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļas tehnisko daļu. Kontaktinformācija saziņai pieejami sadaļā Kontakti.

Lai taupītu Jūsu laiku un rastu risinājumu maksimāli ātri, sarunas laikā klientu apkalpošanas speciālists centīsies palīdzēt attālināti. Ja neizdosies rast risinājumu, klientu apkalpošanas speciālists vienosies ar Jums par speciālista vizīti.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Updated on 2020-10-28

Was this article helpful?

Related Articles

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: