1. Uz sākumu
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kā rīkoties, ja nepieciešama meistara vizīte?

Kā rīkoties, ja nepieciešama meistara vizīte?

Lai konstatētu meistara vizītes mērķi un nepieciešamību, Jums vispirms jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļas tehnisko daļu. Kontaktinformācija saziņai pieejami sadaļā Kontakti.

Lai taupītu Jūsu laiku un rastu risinājumu maksimāli ātri, sarunas laikā klientu apkalpošanas speciālists centīsies palīdzēt attālināti. Ja neizdosies rast risinājumu, klientu apkalpošanas speciālists vienosies ar Jums par speciālista vizīti.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Atjaunots 2020-10-28

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Paziņojums par kļūdu

Šis teksts tiks nosūtīts mūsu komandai