1. Uz sākumu
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kā rīkoties, ja uz ekrāna parādās uzraksts “Nav signāla” vai “Lūdzu, pārbaudiet antenas kabeļa savienojumu ar dekoderi”?

Kā rīkoties, ja uz ekrāna parādās uzraksts “Nav signāla” vai “Lūdzu, pārbaudiet antenas kabeļa savienojumu ar dekoderi”?

Ja televizora ekrānā parādās kāds no šiem uzrakstiem, ir nepieciešams pārbaudīt signāla jaudu un kvalitāti. To varat izdarīt, vadoties pēc instrukcijas “Signāla pārbaude”, kas ir pieejama katram dekodera modelim sadaļā Dekoderi. Lai veiktu pareizās darbības un varētu turpināt izbaudīt mūsu pakalpojumu, sadaļā Dekoderi izvēlēties tieši Jūsu īpašumā esošā dekodera modeli.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Atjaunots 2020-10-28

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Paziņojums par kļūdu

Šis teksts tiks nosūtīts mūsu komandai