1. Home
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kā rīkoties, ja uz ekrāna parādās uzraksts “Nav signāla” vai “Lūdzu, pārbaudiet antenas kabeļa savienojumu ar dekoderi”?

Kā rīkoties, ja uz ekrāna parādās uzraksts “Nav signāla” vai “Lūdzu, pārbaudiet antenas kabeļa savienojumu ar dekoderi”?

Ja televizora ekrānā parādās kāds no šiem uzrakstiem, ir nepieciešams pārbaudīt signāla jaudu un kvalitāti. To varat izdarīt, vadoties pēc instrukcijas “Signāla pārbaude”, kas ir pieejama katram dekodera modelim sadaļā Dekoderi. Lai veiktu pareizās darbības un varētu turpināt izbaudīt mūsu pakalpojumu, sadaļā Dekoderi izvēlēties tieši Jūsu īpašumā esošā dekodera modeli.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Updated on 2020-10-28

Was this article helpful?

Related Articles

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: