1. Uz sākumu
  2. Līgumi un lietošanas noteikumi
  3. Pakalpojumu izmaiņu pieteikšana
  4. Kā notiek atteikšanās no Home3 pakalpojumiem?
  1. Uz sākumu
  2. Pakalpojumi
  3. Mani pakalpojumi
  4. Kā notiek atteikšanās no Home3 pakalpojumiem?
  1. Uz sākumu
  2. Pakalpojumi
  3. Papildu pakalpojumi
  4. Kā notiek atteikšanās no Home3 pakalpojumiem?

Kā notiek atteikšanās no Home3 pakalpojumiem?

Ja vēlaties atteikties no papildu pakalpojumiem, lūdzam doties uz pašapkalpošanās portāla sadaļu Saziņa, kur varēsiet nosūtīt mums savu pieteikumu. Pieteikumi par papildu pakalpojumu atslēgšanu tiek apstrādāti 2 darba dienu laikā, un apstiprinājumu par atslēgšanu varēsiet apskatīt minētajā sadaļā.

Ja vēlaties atteikties no visiem pieslēgtajiem Home3 pakalpojumiem, lūdzam doties uz pašapkalpošanās portāla sadaļu Saziņa vai rakstīt iesniegumu un nosūtīt pa pastu uz Home3, Dzelzavas ielā 120G, Rīga, LV-1021.

Pieteikumi par pakalpojumu atslēgšanu tiek apstrādāti 3 darba dienu laikā. Pakalpojums tiek atslēgts 30 dienas pēc iesnieguma saņemšanas.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Atjaunots 2020-10-28

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Paziņojums par kļūdu

Šis teksts tiks nosūtīts mūsu komandai