1. Home
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kā rīkoties, ja ekrānā ir redzams paziņojums “Šis kanāls nav iekļauts Jūsu abonementā/šis pakalpojums nav aktivizēts”?

Kā rīkoties, ja ekrānā ir redzams paziņojums “Šis kanāls nav iekļauts Jūsu abonementā/šis pakalpojums nav aktivizēts”?

Visbiežāk šāds uzraksts parādās, ja izvēlaties kanālu, kurš nav abonēts. Šāds paziņojums var parādīties arī gadījumā, ja ilgāku laiku neesat skatījies televīziju.

Ja, ieslēdzot 1.kanālu, šis uzraksts neparādās, tad kanāls Jums nav pieejams.

Ja, ieslēdzot 1.kanālu, uzraksts paliek nemainīgs, aicinām Jūs atjaunot informāciju par skatīšanās karti, izmantojot mūsu Pašapkalpošanās portāla sadaļu Atjaunot piekļuves iespējas vai sazinoties, izmantojot sadaļu Kontakti.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Updated on 2020-10-29

Was this article helpful?

Related Articles

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: