1. Uz sākumu
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kāds ir Jūsu tehniskais atbalsts klientiem?

Kāds ir Jūsu tehniskais atbalsts klientiem?

Jaunajiem klientiem, kuri piesaka pakalpojumu ar abonēšanas maksu, kas nav zemāka par 14,00 EUR/mēn, Standarta* satelīta uztveršanas komplekta uzstādīšana tiek nodrošināta bez maksas**. Ja satelīta komplekta uzstādīšanai ir nepieciešamas citas un/vai papildu komponentes (specifisks kronšteins, garāks kabelis, papildu konstrukcija šķīvja stiprināšanai, lielāka diametra šķīvis utt.), tad, klientam, vienojoties ar meistaru, par to tiek noteikta atsevišķa samaksa, kas atkarīga no konkrētās situācijas un izvēlētā tehniskā risinājuma.

Esošiem klientiem, pārslēdzot līgumu uz nākamajiem 24 mēnešiem (ja jaunā līguma abonēšanas maksa nav zemāka par 14,00 EUR/mēn) nepieciešamības gadījumā bez maksas tiek nodrošināta dekodera nomaiņa, esošās instalācijas apkope vai papildus dekodera uzstādīšana (bet ne biežāk, kā vienu reizi jaunā līguma darbības laikā). Visos gadījumos, izņemot, kad meistara vizīte nav saistīta ar tehniskām problēmām, kas radušās Home3 vainas dēļ, klientam ir jāapmaksā meistara ceļa izdevumi. Ja darbu veikšanas adrese atrodas ārpus šo Latvijas pilsētu robežām – Rīga, Ventspils, Liepāja, Daugavpils, Rēzekne, Ludza, Saldus, Kuldiga, Jelgava, Valmiera, Bauska, Tukums, Limbaži, Cēsis, Koknese, Kandava, Dobele, Cesvaine, Brocēni, Mazsalaca, Balvi, klientam ir jāmaksā 0,50 EUR par katru km (tikai vienā virzienā) no tuvākās pilsētas, kuru apkalpo šī reģiona meistars. Garantija, ko nodrošina Home3 (spēkā 2 gadus no tehnikas izsniegšanas brīža):

  • Satelīta signāla uztveršanas galviņas, kabeļu, to savienotāju, pults, dekodera
    un citu izsniegto tehnikas vienību remonts vai bezmaksas nomaiņa to
    bojājumu gadījumā (izņemot, ja bojājumi ir radušies klienta, trešo pušu vai
    arī nepārvaramas varas iedarbības rezultātā).
    Garantija, ko nodrošina meistars (spēkā 2 gadus no instalācijas brīža):
  • Attiecas tikai uz satelīta šķīvja stiprinājumu un regulāciju. Garantija nav
    spēkā, ja pats klients vai trešā persona ir veikusi kādas izmaiņas, piemēram,
    grozījusi satelīta signāla uztveršanas galviņu vai regulējusi satelīta šķīvi.
    Garantija nav spēkā arī gadījumā, ja bojājumi ir radušies vētras vai
    sniega/ledus iedarbības rezultātā.
    Garantija neattiecas uz satelīta vadiem (kabeļiem), kas jau ir bijuši instalēti klienta
    īpašuma sienā un kurus meistars izmanto pieslēguma nodrošināšanai. *Standarta komplekts – tiek izmantots tikai standarta tehnikas komplekts, ko
    klients saņem, noslēdzot abonēšanas līgumu – satelīta šķīvis (diametrs – 80cm),
    šķīvja stiprinājuma kronšteins (30cm), satelīta signāla uztveršanas galviņa,
    kabelis ar savienojumiem (20m), 4 skrūves ar dībeļiem, dekoders, skatītāja karte.
    **Bez maksas tiek nodrošināta tikai tehnikas standarta uzstādīšana (tiek
    izmantots standarta tehnikas komplekts, kā arī šķīvja uzstādīšanas vietai var
    piekļūt bez specifiska aprīkojuma (vai izmantojot parastas kāpnes)). Ja tehnikas
    uzstādīšana ir nestandarta (ir nepieciešamas specifiskas komponentes, attālums
    no šķīvja līdz dekoderam pārsniedz 20m, šķīvja uzstādīšanas vietai var piekļūt
    tikai ar specifiku aprīkojumu (piem., nepieciešams pacēlājs), par uzstādīšanu tiek
    piemērota papildus samaksa, par ko klients ar meistaru vienojas pirms darbu
    uzsākšanas. Papildus izmaksas, atkarībā no situācijas un piemērotā tehniskā
    risinājuma, var svārstīties no 20 līdz 100 EUR.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Atjaunots 2020-10-28

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Paziņojums par kļūdu

Šis teksts tiks nosūtīts mūsu komandai