Kā varu noslēgt līgumu ar Home3? Klientu ērtībai mūsu pakalpojuma līgumi tiek slēgti attālinātā veidā ar Balss pieteikumu starpniecību, pēc tam piegādājot līgumu ar kurjera vai...
Kā notiek uzstādīšana? Komplekts tiek uzstādīts vidēji 3 darba dienu laikā no tā pieteikšanas brīža. Jauna pakalpojuma uzstādīšanu nodrošina Home3 meistars. Meistars ar...
Kur varu redzēt savu kanālu paku? Lai iepazītos ar izvēlēto kanālu paku, dodieties uz pašapkalpošanās portālu un atveriet sadaļas Produkti apakšsadaļu Mani Līgumi.
Kādas ir pakalpojuma uzstādīšanas izmaksas? Jauna pakalpojuma (gan dekodera, gan satelīta antenas) standarta uzstādīšana tiek nodrošināta bez maksas. Arī iekārtas tiek subsidētas, tāpēc par tām...
Kā rīkoties, ja meistars vai kurjers nav ieradies norunātajā laikā? Vispirms lūdzam pārliecināties, ka meistars vai kurjers nav centies sazināties ar Jums uz norādīto kontakttālruni. Ja nav, tad lūdzam sazināties...
Kad saņemšu pirmo rēķinu un kāds ir tā apmaksas termiņš? Rēķini tiek sagatavoti katra mēneša sākumā un to saņemšana ir atkarīga no norādītā saņemšanas veida. Lai tas Jūs sasniegtu maksimāli...
Kādi rekvizīti jānorāda, veicot rēķina apmaksu? Lai rēķinu apmaksa notiktu raiti, iesakām izmantot pašapkalpošanās portāla sadaļu Rēķini. Veicot maksājumus, norādiet šādus rekvizītus:Privātpersonām ĀKF ,,AS TV PLAY...
Kur varu apskatīt savu rēķinu? Visa informācija par rēķiniem ir pieejama Pašapkalpošanās portāla sadaļā Rēķini.
Kādas iespējas ir mans.home3.lv? Lai mēs Jums būtu rokas stiepiena attālumā, iesakām izmantot sadaļu Saziņa, kur centīsimies atbildēt uz visiem Jūsu uzdotajiem jautājumiem. Šajā sadaļā...
Kā reģistrēties mans.home3.lv? Pašapkalpošanās portālam Mans.Home3.lv ir iespējams reģistrēties vairākos veidos: Ar skatīšanās karti. Reģistrējoties ir jāzina klienta numurs, skatīšanās kartes numurs un jāizveido...