Kādi rekvizīti jānorāda, veicot rēķina apmaksu? Lai rēķinu apmaksa notiktu raiti, iesakām izmantot pašapkalpošanās portāla sadaļu Rēķini. Veicot maksājumus, norādiet šādus rekvizītus:Privātpersonām ĀKF ,,AS TV PLAY...
Kas jāņem vērā, apmaksājot rēķinu? Lai rēķina apmaksa notiktu bez aizķeršanās, ir jāizmanto korekti Home3 rekvizīti, kā arī maksājuma mērķī ir jānorāda tikai Jūsu klienta...
Cik ilgā laikā pēc maksājuma veikšanas saņemsiet manu maksājumu? Ja veicat maksājumu pašapkalpošanās portālā, to saņemsim 1 darba dienas laikā. Maksājumus, kas veikti bankā (ieskaitot automātiskos un regulāros maksājumus),...
Kā rīkoties, ja neesmu saņēmis rēķinu noteiktajā termiņā? Ja rēķins nav saņemts noteiktajā termiņā, aicinām Jūs sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu. Kontakti pieejami šeit.
Kā varu mainīt rēķina saņemšanas veidu? Rēķinu saņemšanas veidu varat mainīt pašapkalpošanās portāla sadaļā Rēķini.