1. Uz sākumu
  2. Līgumi un lietošanas noteikumi
  3. Par pakalpojuma sniedzēja maiņu no 01.04.2021.

Par pakalpojuma sniedzēja maiņu no 01.04.2021.

Sākot ar 01.04.2021., ĀKF “AS TV Play Baltics Latvijas filiāle” (reģ. numurs: 40103238282, juridiskā adrese: Dzelzavas iela 120G, LV-1021, Latvija) nodod tiesības un pienākumus, kas izriet no noslēgtajām vienošanām ar Klientiem par pakalpojumu Home3, SIA “BITE Latvija” (reģ. numurs: 40003742426, juridiskā adrese: Uriekstes iela 2A – 24, LV-1005, Latvija). Līdz ar to no minētā datuma pakalpojumu Jums turpinās sniegt SIA “BITE Latvija”. 

Vēlamies uzsvērt, ka nekādas papildu darbības Jums nav jāveic. Jūs turpināsiet saņemt Home3 pakalpojumus, un tāpat nemainās arī līdzšinējā norēķinu kārtība.

Vai man mainīsies pakalpojuma cena?
Jums, kā Home3/Go3 līguma klientam, nekas nemainās: pakalpojumi un cenas paliek tās pašas.
Kādi rekvizīti turpmāk jāizmanto, apmaksājot rēķinus?
Jums, kā Home3 klientam, nekas nemainās: norēķinu kārtība un bankas rekvizīti nemainās, arī kontaktinformācija paliek nemainīga.
Mans automātiskais maksājums paliek spēkā vai ir kaut kas jāmaina?
Jums, kā Home3 klientam, nekas nemainās: norēķinu kārtība un bankas rekvizīti nemainās, arī kontaktinformācija paliek nemainīga.
Vai šīs izmaiņas ļauj lauzt līgumu bez soda sankcijām?
Nē, jo Jūsu Līgums, kā arī Līguma Vispārīgie darījuma nosacījumi paliek nemainīgi.

Jums, kā Home3 klientam, nekas nemainās: pakalpojumi un cenas paliek tās pašas, norēķinu kārtība un bankas rekvizīti nemainās, arī kontaktinformācija paliek nemainīga.
Kāpēc Jūs tik bieži maināt nosaukumus?
Home3 kļūs par daļu no SIA “BITE Latvija” uzņēmuma, tomēr Home3 pakalpojuma nosaukums paliek nemainīgs. Šīs izmaiņas mums ļaus nākotnē piedāvāt Jums vēl plašāku produktu un pakalpojumu klāstu!
Ar kuru uzņēmumu man kā Home3 klientam tagad ir līgums?
No šī gada 1. aprīļa juridiskā persona, kas sniegs pakalpojumu Home3 klientiem būs SIA “BITE Latvija”.
Kā var būt pakalpojuma sniedzējs Bite, bet maksājumus jāveic uz TV Play Baltics kontu?
Šī ir vienošanās starp abiem uzņēmumiem, kas ir veidota klientu ērtībai, lai Home3 klientam, nekas nemainītos un neradītu neērtības.
Vai tas nozīmē, ka man ir jāmaina savs cita operatora pieslēgums uz Biti?
Jums kā Home3 klientam Bite var piedāvāt īpašus cenu piedāvājumus pakalpojumiem, tomēr Jums nav obligāti jāveic pāreja no LMT/ Tele2 dēļ šīm izmaiņām. Lai uzzinātu par piedāvājumiem, lūdzam sazināties ar Biti.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Atjaunots 2021-02-18

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Leave a Comment

Paziņojums par kļūdu

Šis teksts tiks nosūtīts mūsu komandai