Kur varu redzēt savu kanālu paku? Lai iepazītos ar izvēlēto kanālu paku, dodieties uz pašapkalpošanās portālu un atveriet sadaļas Produkti apakšsadaļu Mani Līgumi.
Kas ir arhīvs un videotēka? Pēc līguma un/vai jaunā dekodera aktivizācijas jau aptuveni 15-30 minūšu laikā būs pieejamas arhīva un videotēkas funkcijas. Lai arhīvs un...
Kā pieteikt pakalpojuma maiņu/ pārreģistrāciju vai pārvietošanu? Lai pieteiktu izmaiņas, dodieties uz pašapkalpošanās portāla sadaļu Saziņa vai arī izvēlieties sev ērtāko saziņas veidu. Kontaktinformācija saziņai pieejama šeit.
Kā rīkoties, ja nepieciešams nodot vai samainīt pakalpojuma iekārtas? Ja pakalpojuma iekārta ir bojāta un jāveic tās nomaiņu, Jums nepieciešams nodot iekārtu, barošanas bloku un pulti, kā arī savienojuma...
Kur es varu nodot iekārtas? Iekārtas varat nodot mūsu noliktavā, Uriekstes iela 2A, Rīga, LV-1005.Noliktavas darba laiks ir pirmdiena – piektdiena no 09.00 līdz 17.00....