Kur varu redzēt savu kanālu paku? Lai iepazītos ar izvēlēto kanālu paku, dodieties uz pašapkalpošanās portālu un atveriet sadaļas Produkti apakšsadaļu Mani Līgumi.
Kur varu apskatīt noslēgtā Home3 līguma Īpašos noteikumus? Visa informācija par Jūsu līgumiem ir pieejama pašapkalpošanās portālā sadaļā Līgumi.
Vai ar balss apstiprinājumu noslēgtu līgumu var uzskatīt par juridiski spēkā esošu? Ja esam nodrošinājuši iespēju noslēgt līgumu vai veikt izmaiņas pakalpojumā izmantojot Balss apstiprinājumu, tad līgums ir juridiski spēkā esošs.
Vai varu uzskatīt, ka iepriekšējais līgums nav spēkā esošs, ja līguma termiņa laikā tiek pārslēgts jauns līgums? Ja esam vienojušies par jauniem līguma nosacījumiem un tos abpusēji apstiprinājuši, tad iepriekšējie nosacījumi nav spēkā esoši.
Kas ir arhīvs un videotēka? Pēc līguma un/vai jaunā dekodera aktivizācijas jau aptuveni 15-30 minūšu laikā būs pieejamas arhīva un videotēkas funkcijas. Lai arhīvs un...
Kā uzzināt, vai adresē pieejams piedāvātais internets? Lai pārliecinātos, ka izvēlētajā adresē, pieslēdzot mūsu piedāvāto (Bite) mobilo internetu, tā darbība būs stabila un nepārtraukta, ir iespējams jau...
Kā pieteikt pakalpojuma maiņu/ pārreģistrāciju vai pārvietošanu? Lai pieteiktu izmaiņas, dodieties uz pašapkalpošanās portāla sadaļu Saziņa vai arī izvēlieties sev ērtāko saziņas veidu. Kontaktinformācija saziņai pieejama šeit.
Kā rīkoties, ja nepieciešams nodot vai samainīt pakalpojuma iekārtas? Ja pakalpojuma iekārta ir bojāta un jāveic tās nomaiņu, Jums nepieciešams nodot iekārtu, barošanas bloku un pulti, kā arī savienojuma...
Kā rīkoties, ja līguma termiņš tuvojas beigām? Aicinām sazināties ar mums 30 dienas pirms līguma termiņa beigām. Mūsu klientu apkalpošanas speciālisti piemeklēs Jums piemērotāko piedāvājumu turpmākai sadarbībai....
Kā notiek papildu pakalpojumu atslēgšana? Ja vēlaties atteikties no atsevišķiem papildu pakalpojumiem, dodieties uz pašapkalpošanās portāla sadaļu Saziņa vai sazinieties ar mums, izmantojot sadaļu Kontakti.