1. Home
  2. Rēķini un maksājumi
  3. Neapmaksāts rēķins
  4. Kā rīkoties, ja pakalpojums atslēgts neapmaksātu rēķinu dēļ?

Kā rīkoties, ja pakalpojums atslēgts neapmaksātu rēķinu dēļ?

Iesakām veikt rēķinu apmaksu, lai varētu atjaunot pakalpojuma pieslēgumu.

Ja esat veicis rēķinu apmaksu pakalpojuma atjaunošanas nolūkos, lūdzam sazināties ar mums pašapkalpošanās portāla sadaļā Saziņa vai izmantojot sadaļu Kontakti.

Informējam, ka par pakalpojuma atslēgšanu neapmaksātu rēķinu dēļ tiek piemērota vienreizēja komisijas maksa 4,27 € (ar PVN), kas tiek iekļauta nākamajā rēķinā pēc pakalpojumu atslēgšanas.

Izvairīties no kavētiem maksājumiem var palīdzēt e-rēķinu automātiskās apmaksas pieslēgšana Jūsu bankā.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Updated on 2020-10-28

Was this article helpful?

Related Articles

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: