1. Uz sākumu
  2. Rēķini un maksājumi
  3. Neapmaksāts rēķins
  4. Kā rīkoties, ja esmu veicis rēķina apmaksu, taču nākamajā mēnesī saņemu atgādinājumu par neapmaksātu rēķinu?

Kā rīkoties, ja esmu veicis rēķina apmaksu, taču nākamajā mēnesī saņemu atgādinājumu par neapmaksātu rēķinu?

Visbiežāk nepamatots atgādinājums par neapmaksātu rēķinu tiek saņemts gadījumos, ja rēķina apmaksas brīdī nav korekti norādīts klienta numurs. Lai mēs šādu maksājumu atrastu un varētu korekti ievadīt sistēmā, nepieciešams atsūtīt veiktā maksājuma uzdevumu uz info@home3.lv.

Pirms maksājuma uzdevuma sūtīšanas lūdzam pārliecināties, ka maksājuma uzdevuma statuss bankā ir “Izpildīts” vai “Samaksāts”. Pārējie statusi norāda uz to, ka maksājums vēl tiek veikts vai nodots izpildei.

Maksājuma meklēšana var aizņemt līdz 10 darba dienām no maksājuma uzdevuma saņemšanas brīža. Atbildi par situācijas atrisinājumu sniegsim e-pastā.

Pazuduša maksājuma gadījumā iesakām sazināties ar mums, izmantojot pašapkalpošanās portāla sadaļu Saziņa vai arī sazinoties ar mums sadaļā Kontakti.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Atjaunots 2020-10-29

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Paziņojums par kļūdu

Šis teksts tiks nosūtīts mūsu komandai