1. Uz sākumu
  2. Rēķini un maksājumi
  3. Neapmaksāts rēķins
  4. Kā rīkoties, ja esmu nokavējis rēķina apmaksas termiņu vai veicis daļēju maksājumu?

Kā rīkoties, ja esmu nokavējis rēķina apmaksas termiņu vai veicis daļēju maksājumu?

Lai pārbaudītu maksājuma statusu un noteiktu precīzu summu apmaksai ir jādodas uz pašapkalpošanās portāla sadaļu Rēķini. Turpat nepieciešamības gadījumā varēsiet uzreiz veikt apmaksu un atjaunot pakalpojuma pieslēgumu, ja tas tika atslēgts nepamaksātu rēķinu dēļ.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Atjaunots 2020-10-28

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Paziņojums par kļūdu

Šis teksts tiks nosūtīts mūsu komandai