1. Uz sākumu
  2. Rēķini un maksājumi
  3. Neapmaksāts rēķins
  4. Kā rīkoties, ja pakalpojums atslēgts neapmaksātu rēķinu dēļ?

Kā rīkoties, ja pakalpojums atslēgts neapmaksātu rēķinu dēļ?

Iesakām veikt rēķinu apmaksu, lai varētu atjaunot pakalpojuma pieslēgumu.

Ja esat veicis rēķinu apmaksu pakalpojuma atjaunošanas nolūkos, lūdzam sazināties ar mums pašapkalpošanās portāla sadaļā Saziņa vai izmantojot sadaļu Kontakti.

Informējam, ka par pakalpojuma atslēgšanu neapmaksātu rēķinu dēļ tiek piemērota vienreizēja komisijas maksa 4,27 € (ar PVN), kas tiek iekļauta nākamajā rēķinā pēc pakalpojumu atslēgšanas.

Izvairīties no kavētiem maksājumiem var palīdzēt e-rēķinu automātiskās apmaksas pieslēgšana Jūsu bankā.

Ja pamanījāt kļūdu, lūdzu ziņojiet mums, iezīmējot tekstu un spiežot Ctrl+Enter

Atjaunots 2020-10-28

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Paziņojums par kļūdu

Šis teksts tiks nosūtīts mūsu komandai